Included
Returns
Free Shipping

Tak ve Çalıştır kurulum - En son teknoloji

Teknoloji ve işlevsellikte gelinen son nokta

Plug & Play installation – State of the art technology

Aracın orjinali gibi performans iyileştirme

Mükemmel yazılım optimizasyonu

(1) Burada gösterilen motorizasyonların tümü aynı motor bloğuna dayanmaktadır.

Günümüzde, otomobil üreticileri sadece birkaç temel motor oluşturuyor ve güç çıkışını elektronik kontrol ünitesi ile değiştiriyor: aynı donanım, ancak farklı yazılımlar. Biz RaceChip'te otomobil tuning yazılımında mutlak uzmanlarız. ECU'dan gelen veriler tuning yazılımımız tarafından okunur ve bireysel olarak optimize edilir.

Bu şekilde, % 30'a varan bir performans yükseltmesinin tadını çıkarabilirsiniz. Sadece mevcuMevcut motor koruma sistemleri tamamen bozulmadan kalır. Basit. Test edilmiş.t güç rezervlerini kullanır ve toleranslarınızda kalırız ki bu da motorunuzun uzun vadeli dayanıklılığını korumak için önemlidir. Güvenli. RaceChip.

Bakın bizim Chiptuning ürünlerimiz nasıl çalışıyor

  • Common rail turbo dizel motorlarını optimize etme - bir açıklama

    Modern, turbo şarjlı dizel motorlar önemli bilgileri elektronik kontrol ünitesine (ECU) toplamak, izlemek ve aktarmak için sensörler kullanır. Ardından, veri ölçümleri temel alınarak ECU, yakıt enjeksiyon sistemi gibi çeşitli motor bileşenlerine komutlar gönderir.


    Bu, tam olarak RaceChip common rail ayarlamasının başladığı yerdir. Ek kontrol ünitesi, yakıt enjeksiyon basıncı, yakıt enjeksiyon miktarı, enjeksiyon frekansı ve turbo şarj basıncı gibi ortak rail basıncı ve turbo şarj basınç sensörlerinden bilgileri doğrudan okur. Sinyaller optimizasyon yazılımımızla gerçek zamanlı olarak optimize edilir ve daha sonra aracınızın ECU'suna iletilir. Aynı zamanda, ECU, motordaki diğer tüm parametrelerini yeni, optimize edilmiş değerlere ayarlar. Karar verici avantaj, üreticinin ECU'su her zaman tüm motor kontrol parametreleri üzerinde tam kontrole sahip olmasıdır.


    Sinyal optimizasyonu, yakıt enjeksiyon miktarında, enjeksiyon basıncında ve - az miktarda - turbo şarj basıncında bir artışa neden olur. Bu yakıt sıkışmasını yanı sıra yanma yoluyla salınan enerjiyi de arttırır. Artan yakıt enjeksiyonu miktarı bu etkiyi daha da destekler.


    Motorun genel verimlilik faktörü ve güç potansiyeli önemli ölçüde artar. Sizin için bu, daha fazla güç ve yepyeni bir sürüş deneyimi anlamına gelir.

  • Pumpe - düse turbo dizel motorlarını optimize etme - bir açıklama

    Pompa-noz teknolojisini kullanan dizel motorlarda (öncelikli olarak 2000-2009 yılları arasında Volkswagen Group'un araçlarında kullanılır), yakıt enjeksiyon miktarının arttırılması ve yükseltme basıncında geçici bir artışın sağlanarak performans gelişimi sağlanır.


    İlave kontrol ünitesi enjektörlere doğrudan kablo demeti vasıtasıyla bağlanır. Bu şekilde, Chip ayar modülü doğrudan ECU'dan yakıt enjeksiyon komutlarını okuyor ve onları optimizasyon yazılımımıza göre ayarlıyor. Biraz daha yüksek yakıt enjeksiyonu miktarı, yükseltme basıncında hafif bir artışa neden olur.


    Ardından aracınızın ECU'su, optimize edilmiş verilere dayalı yeni değerleri hesaplar ve bunları motorunuza iletir.


    Aynı zamanda, ilgili tüm motor parametreleri, optimize edilmiş yeni değerlere göre ayarlanır. Karar verici yararı, üreticinin ECU'su her zaman tüm motor kontrol parametreleri üzerinde tam kontrole sahip olmasıdır.


    Genel olarak, oldukça yüksek bir motor performansı seviyesine ulaşırsınız.

  • Turbo şarjlı benzinli motorların optimize edilmesi - bir açıklama

    Modern Otto ve benzinli motorlar, çalışma sırasında çeşitli parametreleri toplamak ve izlemek için sensörleri kullanır. Veriler ECU'ya akar ve burada işlenir. Yakıt enjeksiyonu miktarı, arttırma basıncı ve hava kütlesi, RaceChip performansının iyileştirilmesinde belirleyici faktörlerdir.


    Süper charger benzinli doğrudan enjeksiyon motorlarının performansını artırmak için (turbo şarj cihazlarıyla veya kompresörle olursa olsun), Chip ayar modülü ilgili parametreleri okumalı ve revize etmelidir. Arttırılmış basınç sensörü, emme manifoldu basınç sensörü ve hava kütle sensöründen gelen verileri kullanırız. Chip ayarlama yazılımı modülü gerçek zamanlı olarak işlem yapar ve ardından optimize edilmiş verileri aracınızdaki ilgili kontrol sensörlerine iletir. Sonuç, artırma basıncını artırarak, yakıt enjeksiyon açısını ayarlayarak ve yakıt enjeksiyon miktarını hafifçe artırarak hissedebileceğiniz önemli bir güç artışı oluşturuyor.


    Arttırma basıncını artırmak için, türbin RPM, tarafımızdan tanımlanan bir aralıkta artırılır ve bu da motor verimliliğinizi artırır. Bu, ateşleme zamanlamasının daha hassas bir şekilde ayarlanmasına ve silindirdeki yanmanın daha etkili olmasına olanak tanıyan motor için daha fazla hava sağlar. Yanma için daha fazla hava mevcut olduğundan yanma odasındaki ideal yakıt-hava karışımı için yakıt enjeksiyon miktarı biraz artırılmalıdır.


    Motorunuz için daha fazla güç ve daha yüksek verim seviyesi, birçok faktör arasında tam olarak ince ayarlanmış etkileşimin sonucudur. Bunu yaparken, ilgili tüm motor verileri sürekli olarak toplanır ve gerçek zamanlı olarak makul olup olmadığı test edilir.


    Motorunuzdaki entegre güvenlik sistemleri, RaceChip otomobil ayarlama yazılımı ile daima kontrolü elinde tuttuğundan dolayı, değişiklikler meydana gelebilirse tekmeyi basabilirler. Bu, siz ve motorunuzun her zaman güvenli tarafta olmasını sağlar.

A B C D E F
G H I J K L
M N O P Q R
S T U V W XYZ
  • Common rail teknolojisi

    Common Rail teknolojisi günümüzde çoğu turbo şarjlı dizel doğrudan enjeksiyonlu motorlarda kullanılmaktadır. Bu teknolojinin merkezi özelliği, dizelleri doğrudan enjektörlerle yanma odasına enjekte etmek için kullanılan basınç üretmek için yüksek basınçlı bir pompanın kullanılmasıdır. Bu basınç tüm enjektörler için merkezi olarak üretilir ve daha sonra her biri için gönderilir. Bu, enjeksiyon için çok iyi bir yakıt-hava karışımı oluşturur.

  • Direkt enjeksiyonlu motorlar (turbo şarjlı)

    Yanma motorunun keşfi otomobil çağında başlamıştı. O günden bu yana, motorlar çok gelişti, ancak orijinal yanma motorunun temel işleve devam ediyorlar. Yakıt ve hav karışımı bir yanma odasında ateşlenir ve kontrollü patlama tarafından salınan enerji kinetik enerji üretir. Günümüzde, yanma teknolojisinde iki temel varyasyon vardır: turbo şarjlı olmayan motorlar (aspirasyonlu motorlar denir ve hala birçok petrol motorunda kullanılırlar) ve turbo şarjlı pistonlu motorlar (kompresörler ve turbo şarjlı motorlar; modern dizel motorlar bu teknolojide ve yakıt ekonomisini daha da artırmak için gittikçe artan oranda benzinli motorlar). Turbo şarjlı olmayan motorlar (aspirasyonlu motorlar) için, pistonlar giriş sisteminde düşük basınç oluşturur ve havanın içine akar. RPM'lerin artmasıyla bu düşük basınç, mümkün olan en fazla miktarda hava veya yakıt-hava karışımını yanma odasına beslemek için yetersizdir ve motorun sağlayabileceği gücü sınırlar. Buna karşı koymak için, silindire ilave valfler ekleyebilirsiniz. Silindirlerde daha fazla yanma havası gerekiyorsa, bu valfler yüksek basınç ile doldurulur. Tüpler bir turboşarjer veya kompresör ile doldurulmuştur. Doğrudan enjeksiyon, yakıtın yakıta enjekte edilerek yanma odasına direkt enjekte edildiği ve hava ile karıştırıldığı anlamına gelir.

  • Yakıt enjeksiyonu miktarı

    Yanma odasına, diğer bir deyişle silindire enjekte edilen yakıt miktarı. Optimum miktar, mevcut motor devri gibi çeşitli faktörlere bağlıdır.

  • Enjeksiyon sistemi

    Yakıtın motorun yanma odasına (silindir) enjekte edilmesinden sorumlu bir sistem.

  • Basınç Arttırma

    Genelde "turbo şarjlı" motorlarda iki teknolojiden biri kullanılır: turboşarjer veya kompresör. Her ikisi de motora verilen havanın yoğunlaştırılması ya da sıkıştırılması gibi aynı gereksinimi karşılamaktadır. Hava önceden yoğunlaştırılarak ve oluşan basınç artışıyla yanma odası / silindire verilen hava miktarı artar. Bu, silindirde daha iyi bir yakıt-hava karışımı sağlar; yanma yoluyla salınan enerjinin miktarını önemli derecede arttırır ve buna göre motorun gücünü etkiler.

  • Basınç arttırma sensörü

    Mevcut itme basıncını ölçer ve bu verileri ECU'ya iletir. ECU daha sonra gerekli itme basıncını ve motorun şarj durumunu hesaplar.

  • Enjeksiyon basıncı

    Enjeksiyon basıncı, yakıtın sisteme enjekte edildiği basınç miktarıdır. Bu basınç, benzinli ve dizel motorlar arasında büyük ölçüde değişir ve bu tür motorlarda kullanılan enjeksiyon sistemi türüne bağlıdır. Örneğin, modern bir Common Rail dizel motoru 2,300 bara kadar basınçlar ile enjekte edilir. Bunun aksine, direkt enjeksiyonlu benzinli motor, yalnızca 200 bar'ı kullanıyor. Yakıtın enjekte edildiği basınç motorun yakıt tüketimi ve verimliliği kadar gücü de doğrudan etkiler. Enjeksiyon basıncı ne kadar yüksek olursa, nebülizasyon ne kadar ince olur ve silindir içindeki yanma o kadar verimli olur.

  • Hava kütle sensörü

    Motora verilen hava miktarını ölçer. Motora bağlı olarak sıcaklık ve basınç da ölçülür. Bu hava kütle sensörünü motor bölmesindeki en önemli sensörlerden biri yapar. Burada toplanan veriler, ECU vasıtasıyla birçok işlemi denetlemek için kullanılır.

  • Pompa-nozül enjeksiyon teknolojisi

    Pompa-nozül enjeksiyon teknolojisine dayanan dizel motorlar için (bu teknoloji 2009 yılına kadar kullanılmaktadır ve örneğin Volkswagen Grubu tarafından sıklıkla kullanılmıştır), her silindirdeki enjeksiyon basıncı üretilmektedir. Günümüzde öncelikle kullanılan Common Rail teknolojisinde, enjektörlerin tümüne basınç sağlayan yüksek basınçlı bir pompa enjeksiyon için kullanılır. Birincisi, bu teknoloji daha iyi bir yakıt-hava karışımı sağlar ve aynı zamanda otomobil üreticileri için daha az pahalıdır. Pompa-nozul enjeksiyon teknolojisi de turbo şarjlı doğrudan enjeksiyon biçimindedir.

  • Emme manifoldu basıncı

    Emme manifoldundaki (gaz kelebeğinin arkasındaki) mevcut basıncı ölçer ve bilgileri ECU'ya iletir.

  • Dizel partikül filtresi (DPF)

    Bir dizel partikül filtresi (DPF), dizel motorların egzoz gazında bulunan parçacıkları azaltmak için kullanılan bir cihazdır. RaceChip'in tüm performans yongaları, her türlü dizel partikül filtresi ile kullanılabilir. Hiçbir değişiklik gerekli değildir.

BOX Tuning basit ve eski optimizasyon değildir

Box ve OBD karşılaştırması

Genel olarak, elektronik performans ayarlamasına yönelik iki yaklaşım birbirinden ayrılabilir: (1) Motor kontrol ünitesine (ECU) doğrudan erişerek ve bunları yeniden programlayarak performans ayarlama, ayrıca anakart teşhis (OBD) ayarı denir ve (2) yardımcı kontrol ile optimizasyon performans Chipleri, tuning Chipi, ayarlama kutuları, piggyback'ler, güç Chipleri veya güç kutuları olarak da adlandırılan aygıtlar.

  • Yardımcı kontrol cihazı ile optimizasyon

    Performans iyileştirmeleri, motorun elektronik kontrol sinyallerinin optimizasyonu ile sağlanmaktadır. RaceChip'in ayarlama yazılımını kullanarak% 30'a varan oranda performans artışı sağlayan motor kontrolleri ve sensörler arasına yardımcı kontrol cihazı (bir tür mini bilgisayar) yerleştirilir. Bu motor ayar teknolojisi, tüm modern dizel ve turbo şarjlı benzinli motorlarda kullanılabilir.

    Doğrudan ECU tuning ve remapping

    Performans iyileştirmeleri, elektronik sinyaller optimize edilerek gerçekleştirilir. Bu, OBD2 portu (motorun hata belleğini okumak için de kullanılır) veya ECU'ya girip imalatçının yazılımını ayarlar veya üzerine yazarak, genellikle remapping veya ECU yanıp sönerek yapılır. Başka bir deyişle, üreticinin yapılandırmasına aktif olarak girer. Bu remapping teknolojisi tüm motorlarda elektronik motor kontrolleriyle kullanılabilir.

  • Üreticinin donanım ve yazılımı aktif ve genellikle kalıcı olarak değiştirilir.
    Üreticinin donanımını veya yazılımını değiştirmez.
  • Üretici yazılımları değiştirilir veya tamamen üzerine yazılır ve böylece koruma sistemlerinin çoğu kez devre dışı bırakılır.
    Tüm motor koruma sistemleri bozulmadan kalır. Performans sadece güç rezervlerinde optimize edilmiştir.
  • Motor garantili veya motorlu olmayan satıcısına bağlı olarak.
    İki yıla kadar RaceChip motor garantisi.
  • Herhangi bir performans iyileştirme faydası olmaksızın bir tesisatçı tarafından titizlikle kurulum yapılır.
    Sadece 10-15 dakika içinde herhangi bir özel araç olmadan basit DIY(kendin yap) kurulum.
  • Geri dönüş çok fazla çaba ve maliyetle yapılabilir. Değişiklik her zaman saptanabilir olarak kalacaktır.
    Araba tekrar seri şartlarına geri döndürülebilir.

İşlev ve kurulum hakkında sorularınız mı var? İşte cevaplar

  • Chiptuning işe yarıyorsa, neden otomobil üreticileri kendileri yapmıyorlar?

    Üreticiler aynı prensibi kullanıyorlar. Örneğin, bir BMW 318d, 320d ve 325d'nin motor bileşenleri aynıdır. Bu araçlar yalnızca araç kontrol aygıtı aracılığıyla farklı şekilde yapılandırılmıştır. Üstelik üst segment motorlar dahi gelecekteki gelişmeler için güç rezervleri saklamaktadır. Bu sağlam bileşen düzenleri, RaceChip'in motor ayarlarını optimize etmesi için mükemmel bir fırsat sunar.

  • Daha fazla güç olmasına rağmen yakıttan hala tasarruf edebilir miyim? Bu nasıl çalışıyor?

    Evet, uyarlanmış sürüş davranışıyla, RaceChip yakıt tüketimini önemli ölçüde düşürebilir. Başlıca olarak alt ve orta RPM aralıklarında gerçekleşen artan tork, şanzımanınızın daha hızlı bir şekilde vites yükseltmesine olanak tanır; bu da aracınızın daha düşük toplam dev / dak değeriyle çalıştırıldığı anlamına gelir.

  • Eko ayarı tam olarak nedir?

    Eko ayarlama, aracın motor kontrolünü çok erken bir zamanda yüksek tork sağlamak için optimize eder. Bu artan tork, şanzımanınızın daha hızlı bir şekilde vites yükseltmesine olanak tanır; böylece aracınız daha düşük bir genel dev / dak değeriyle sürer. Bu yakıt tasarrufu ile sonuçlanır, genellikle gelişmiş güç çıkışı ile birlikte.

  • RaceChip'im yakıt tüketiminde azami bir düşüş sağlayacak şekilde ayarlanabilir mi?

    Evet. Bir aracın motor kontrolleri, yüksek torka erken ulaşılabilecek şekilde optimize edilebilir. Bu artan tork, şanzımanınızın daha hızlı bir şekilde vites yükseltmesine olanak tanır; böylece aracınız daha düşük bir genel dev / dak değeriyle sürer. Bu, yakıt tasarrufuyla sonuçlanır. Kesin bir faktör, sürüş tarzınızı hızlı ivme ile, mümkün olduğunca çabuk vites değiştirerek (otomatik şanzımanlarla bile vites değiştirmeyi bilinçli olarak etkinleştirir) ve ihtiyatlı sürüş tarzını uyarlamaktır.

  • Maksimum hızım nasıl etkiliyor?

    Maksimum hız biraz artabilir, ancak bu bizim gelişimimizin amacı değildir. Daha da fazlası, aracın gelişmiş hızlanma kapasitesine değer veriyoruz. Buna ek olarak, bileşenlerdeki gerginlik artışlarından kaçınmak için yüksek torkta aktive olmuyoruz.

  • Yardımcı kontrol cihazları, ECU tuning’den nasıl farklıdır?

    ECU ayarlama, aracın kendi kontrol ünitesindeki yazılımı değiştirerek, aracın parametrelerinin çoğunu okumasını ve değiştirmesini sağlar. Genellikle, birimin zorla açılması gereklidir. ECU ayarlaması ancak kontrolleri tamamen silerek tersine çevrilebilir. Üreticiler ve bayiler bu prosedürü tanıyabilir!

    Aksine, RaceChip'in ek kontrol birimi, motor sensörleri ile aracın kumandaları arasına monte edilir. Optimizasyonumuz için ilgili değerleri etkiler ve istediğiniz zaman kaldırılabilir. Araç daha sonra orijinal durumuna getirilir.

  • Optimizasyondan sonra izlemem gereken özel bir şey var mı?

    Evet! Düşük devirde bile aracınızda daha güçlü itme olduğuna dikkat edin ve sürüş stilinizi buna göre uyarlayın! Ayrıca, aracınızı kullanmakla ilgili genel tavsiyelere uymalısınız. Özellikle, ilk birkaç kilometre boyunca motorun tam kapasitesini kullanmamalısınız, daha ziyade aracınız ısınma süresinden sonra kullanılmalıdır.

    Aksi halde özel bir kısıtlama yoktur!

  • Performans iyileştirmesinden sonra hangi yakıt türünü kullanmalıyım?

    RaceChip ürünleri ayarlama, her araçta üreticinin önerdiği yakıtla gerçekleşir. Benzinli motorlarda maksimum ocak çıkışı için daha yüksek bir oktanlı yakıt, örneğin 98 oktan veya daha fazla yakıt kullanmak elverişli olabilir. Bu, çalma riskini azaltır (silindirdeki karışımın kendiliğinden tutuşması).

  • Optimizasyon sistemleri, Euro 5 ve Euro 6 emisyon standartlarına (EC 715/2007) sahip araçlara uygun mudur?

    Evet. RaceChip ürünlerinin fonksiyonları piyasadaki en yeni ürünlerle bile test edilmiş ve kanıtlanmıştır.

  • Ek bir kontrol cihazı, aracımdaki diğer parçaları veya piyasa sonrası parçaları olumsuz yönde etkileyebilir mi?

    - Tüm ürünlerimiz, diğer bileşenler üzerinde elektromanyetik etkiler ihtimalini ortadan kaldıran bir EMV denetimi gerçekleştirir.

    Uyumsuzlukları, performans değerlerini etkileyebilecek diğer yenilenmiş bileşenlerle birlikte hariç tutamazsınız. Sorularınız varsa Müşteri Hizmetleri görevlileriyle iletişim kurmanızı öneririz. RaceChip ürününü bir müşteriye özel olarak kişiselleştirmek mümkündür.

  • Aracımı bir müşteri hizmetlerine götürmeyle ilgili nelere dikkat etmeliyim?

    Genellikle, servisin araç bazında servis sunabilmesini sağlamak için RaceChip modülünü servis öncesi tamamen çıkarmanızı öneririz.

    Tüm imalatçı sistemleri RaceChip'in performans artışı ile değişmediği için, serviste otomotiv hizmeti için özel bir şey yapmak zorunda değilsiniz.

    Chiptuning, servis sonrası kolayca tekrar kurulabilir.

  • Teşhis cihazı performans artışı yüklendiğini gösteriyor mu?

    Hayır. Teşhis cihazı yalnızca aracın kendi motor kontrol ünitesine kaydedilen verileri okur. RaceChip'in motor kontrol ünitesi ile hiçbir etkileşimi yoktur. Bazen teşhis cihazları, kontrol ünitesinden kaynaklanan hata mesajları gösterir. Bununla birlikte, bunlar RaceChip'in kurulumuna atfedilemez.

  • Herhangi bir teknik bilgi olmadan bile bir RaceChip takmak mümkün müdür?

    Evet. RaceChip ürünleri, verilen talimatlar ve videolar yardımıyla sorunsuz kurulum için tasarlanmıştır.
    Kullanıcıların sorun yaşadığı bazı durumlarda, müşteri hizmetleri, tavsiyelerde bulunur.

  • Kurulum için özel aletlere ihtiyacım var mı?

    Hayır. RaceChip'i, uzman bir mekanik teknik bilgiye sahip olmadan kurabilirsiniz.

    Nadiren de olsa, hava filtresi kutusu sensöre ulaşmak için sökülmelidir. Bu durumlarda mekanik bir bilgi birikiminiz yoksa bir garaj bulmanızı öneririz. Chipin gerçek montajı için özel aletler gerekli değildir.

  • Motor bölmesindeki modül için en iyi yer nerededir?

    Kurulum talimatlarına göre RaceChip ürünlerini kurmalısınız. Yardımcı kablo demeti için mevcut araç kablo demetini kullanın. Modülün kendisi sıkıca bağlanmış olmalı ve aşağıdaki alanlara yapıştırılmamalıdır: Çok sıcak bileşenler, kuvvetle titreşen bileşenler, nemli alanlar

  • Kurulum sırasında şüpheniz varsa ne yapacağım?

    Talimat kılavuzunu izleyin ve gerekirse mevcut videoları kontrol edin. Şüpheniz varsa, müşteri hizmetlerimize başvurun.

  • Sana motorumun resimlerini gönderebilir miyim? Böylece kurulumda bana yardımcı olabilirsiniz?

    Verdiğimiz resimler montajla yardımcı olmazsa, montaj için ilgili fişi işaretleyebilmemiz için motorunuzun resimlerini bize gönderebilirsiniz.

  • Çipimle birlikte araçlara özel bir kurulum elkitabımı almadım. Bundan nerden alabilirim?

    Müşteri hizmetlerimizi arayıp e-posta ile göndermeniz yeterlidir, size araç bazlı fotoğraflar vermekten mutluluk duyarız.

  • Alınan kurulum kılavuzu motoruma uymuyor. Ne yapmalıyım?

    Ürünle birlikte verilen kurulum el kitabı size ihtiyacınız olan bilgileri vermezse, e-posta ya da destek hattımızı kullanarak Müşteri Hizmet ekibimizden daima araç bazlı görüntüler isteyebilirsiniz.

  • Bana daha fazla yükleme resmi gönderebilir misin?

    İsteğe bağlı olarak müşteri hizmetlerimizden ek kurulum resimleri göndereceğiz.

  • Aracım için kurulum videolarını nerede bulabilirim?

    Video veri bankamızda araca özel kurulum videoları bulacaksınız. Videolarımız burada veya doğrudan RaceChip kanalında YouTube'da bulunabilir.

  • RaceChip bir kurulum hizmeti sunuyor mu?

    Bir kurulum hizmeti sunmuyoruz. Bununla birlikte, müşteri hizmetlerimize başvurursanız, teknisyenlerimizden birisi kablo demetini ve yardımcı cihazı telefon üzerinden nasıl bağlayacağınız konusunda sizi mutlu bir şekilde konuşacaktır. Bu sayede kurulumu birkaç dakika içinde kendiniz yapabilirsiniz. Her müşterinin herhangi bir teknik uzmanlığa ihtiyaç duymadan RaceChip çipi ayarlama ürünlerini kurabileceğinden gurur duyuyoruz.

  • RaceChip'te ayar kutusu kurulabilir mi?

    Bu hizmeti sunmuyoruz. Müşteri hizmetlerimize başvurursanız, teknisyenlerimizden biri kablo demetini ve yardımcı cihazı telefon üzerinden nasıl bağlayacağınız konusunda sizi memnuniyetle söyleyecektir. Bu sayede kurulumu birkaç dakika içinde kendiniz yapabilirsiniz. Her müşterinin herhangi bir teknik uzmanlığa ihtiyaç duymadan RaceChip çipi ayarlama ürünlerini kurabileceğinden gurur duyuyoruz.

  • Modülü bir garaja takabilir miyim?

    '- RaceChip modülü bağımsız garajlara monte edilebilir.

  • Motoruma takarken bir şeye zarar verebilir miyim?

    Doğru işlemi izlediğinizde bu gerçekleşemez. Ürünlerimiz Tak ve Çalıştırma prensibine göre geliştirilmiştir. Bu, işlevlerinin karmaşık olabileceği, ancak kurulumun mümkün olduğunca basit olması gerektiği anlamına gelir. Tüm ürünlerimiz kurulum için kapsamlı ipuçlarıyla birlikte teslim edilmektedir.

  • Birlikte verilen fiş takılmazsa ne yapmam gerekir?

    Lütfen teknik müşteri desteğimize başvurun.

  • Kurulumu doğru yaptığımdan eminsem de, kontrol fişi yanmıyorsa ne yapmam gerekir?

    Lütfen teknik müşteri desteğimize başvurun. LED yanmazsa, bunun çeşitli nedenleri olabilir.

  • Tuning’i kaldırabilir ve aracımı seri şartlara geri getirebilir miyim?

    Evet! RaceChip ürününü tamamen kaldırdıktan ve tüm fiş bağlantıları orijinal haliyle bağlandıktan sonra araç seri haldedir.

    İşlevsellik anlamında, çipi çikarmaz ve kukla konnektörü kablo demetine takar atmaz aracınız seri halindedir.

  • Racechip'i kaldırdıktan sonra aracım gerçekten seri durumda mı?

    Evet. tamamen söküldükten sonra motor bölmesinde bir yardımcı cihaz olup olmadığını anlayamazsınız.br/>
    Bir araç belleğindeki performans verilerini okumak, bir performans geliştirmesinin kurulduğuna dair bir gösterge sağlayabilir. Bununla birlikte, bu, yardımcı kutuları kullanan bir elektronik performans arttırımının kurulumunun somut kanıtı olamaz. Buna ek olarak, bu veriler okundu ve atölyede çok az üretici tarafından değerlendirildi. Yükleme ve Kaldırma konusundaki Sorular ve Yanıtlar bölümümüzden daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Elbette Müşteri Hizmet ekibimiz size yardımcı olmak ve size tavsiyelerde bulunur.

    Diğer ayar türleri (ör. OBD), motor kontrol yazılımını doğrudan tanınabilir bir şekilde üzerine yazar.

  • Kaldırma durumunda fişi nasıl çıkarırım?

    Tapa, sensöre basit bir kilitleme mekanizması ile yapıştırılmıştır. Bu mandalı gevşetin ve fiş kolayca çıkartılabilir.

  • Üreticinin fişi neden teslim ettiğiniz fişten farklı görünüyor?

    Bazen teslim edilen fiş, aracın fişlerinden biraz farklı görünüyor. Bununla birlikte, fişler sorunsuz bir şekilde birbirine bağlanabilir ve OEM kalite fişleri kullandığımızdan, konektörün teknik işlevi etkilenmeyecektir.