Included
Returns
Free Shipping

Unser Versand- und Lieferprozess ist auf Sie zugeschnitten

 

Nakliye ve teslimat süreci ihtiyaçlarınıza göre ayarlanmıştır

Tüm Türkiye'ye
Ücretsiz Kargo
Kargolanmaya Hazır
24 saat içinde
Hızlı
teslimat mevcut
14-gün
içinde iade

Nakliye ve teslimata genel bakış

  • Teslimat ne kadar? Ücretsiz teslimat teklif ediyor musunuz?

    Türkiye'de ücretsiz teslimat sunuyoruz. Türkiye dışına gönderilen parseller için en fazla 45 € talep ediyoruz.

  • RaceChip ülkeme teslim ediyor mu? Mevcut ülkelerin listesini nerede bulabilirim?

    Ödeme işleminin başlangıcında mevcut ülkelerden bir seçim bulabilirsiniz. Hemen hemen tüm ülkelere teslimat sunuyoruz. Ülkeniz listede yoksa, müşteri hizmetlerimize başvurmanız yeterlidir size yardımcı olmaya çalışacağız. Herkesin RaceChip'den performans geliştirmenin keyfini çıkarabilmesi gerektiğine inanıyoruz.

  • Yabancı gönderiler için gümrük vergileri hakkında bir şey bilmem gerekiyor mu?

    Bazı durumlarda, AB dışındaki ülkelerde teslimatta gümrük vergilerinin ödenmesi gerekebilir. Bu ücretlerin miktarı ülkeden ülkeye değişir.

  • Kayıp veya çalınması durumunda siparişim sigortalı mı?

    Paketlerimiz UPS ile 510 Euro'ya kadar sigortalıdır.

  • Siparişimi almam ne kadar sürer?

    Ödeme, gün içinde saat 3: 00'e kadar alınırsa, aynı gün siparişinizi göndeririz. Türkiye’de teslimatlar genellikle 1-3 iş günü sürer.

  • Siparişimi 24 saat içinde alabilir miyim?

    Bu mümkün. Ödeme, saat 15: 00'den önce yapılırsa, siparişiniz aynı gün gönderilecektir.

  • Paketi bana kim teslim edecek?

    Genellikle UPS ile parseller gönderiyoruz. Bununla birlikte, sipariş işlemi sırasında DHL ve UPS ile farklı teslimat yöntemleri arasından seçim yapabilirsiniz. en az bir gönderim yöntemi ücretsizdir.

  • Farklı kurye hizmetleri ve teslimat türleri arasından seçim yapabilir miyim?

    Evet, kargodan farklı teslimat seçenekleri mevcuttur.

  • Paketimi bir Kargo Hizmet Noktasına teslim edebilir miyim?

    Evet. Siparişinizde bir Hizmet Noktası girerseniz, siparişinizi otomatik olarak Kargo ile göndeririz.

  • Takip numaramı nereden bulabilirim?

    Paketinizi gönderdiğimizde, otomatik olarak takip numarasını bir e-posta ile göndeririz. Bu e-postayı almadıysanız, takip numarasını müşteri hizmetlerimizden talep edebilirsiniz.

  • Paketimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?

    İzleme numaranızı ilgili kurye ortağının web sitesinde giriniz ve parselinizin durumunu takip edebilirsiniz.

  • Sipariş durumumu müşteri hesabımda görebilir miyim?

    Evet. Lütfen paketinizin sipariş durumunu görmek için web sitemizdeki müşteri portalına giriş yapın.

  • Parselim teslim edilemediyse ne yapacağım?

    Bu durumda, müşteri hizmetlerimize başvurabilirsiniz. Kurye ortağıyla irtibata geçecek ve yeni bir sevkıyat ayarlayacaklardır.

  • Birden fazla ürün sipariş edersem teslimat ne kadar sürer?

    Teslimat sipariş miktarından etkilenmez. Tüm ürünlerimiz stokta var ve ödeme alındığında gönderebiliriz.

  • Birden fazla gönderim yapıp yapmamaya kim karar verir?

    Sipariş ettiğiniz bir ürün stokta değilse, yalnızca o zaman birden fazla gönderim önermekteyiz. Bu şekilde elimizdeki ürünlerin tümünü olabildiğince çabuk aldığınızdan emin oluyoruz.

  • Birden fazla gönderim almamayı seçebilir miyim?

    Evet. Siparişinizle birlikte birden çok gönderimin kullanımını reddedebilirsiniz. Talebiniz üzerine siparişinizi bir sevkıyat olarak seve seve göndeririz.

  • Göppingen, Almanya'da doğrudan RaceChip'i alabilir miyim?

    Evet, doğrudan müşteri merkezimizdeki şirket merkezimizden ürün alabilirsiniz.

  • RaceChip ürünümü şahsen satın alırsam, nasıl ödeme yapabilirim?

    Hem nakit hem de kredi kartı ödeme seçeneklerini sunuyoruz (Mastercard veya Visa). İsviçre kredi kartlarını kabul etmiyoruz.

Sevkiyatla ilgili başka sorularınız var mı? diğer cevapları bulacaksınız. BURADA
 

İade ve Değiştirmeler nasıl çalışır?

İade ve değişim ile ilgili diğer sorular

  • İadeler veya değişimler için kargoyu ödemek zorunda mıyım?

    RaceChip'inizde geri verilmesini gerektiren teknik sorunlar varsa ve arıza bizim ise nakliye ücretlerini ödeyeceğiz.

  • Bir ürün iade edersem maliyeti kim ödüyor?

    Bu, ürünün geri gönderilmesine bağlıdır. Dönüş, ek kontrol ünitemizde teknik bir sorunun bizim hatamızdan kaynaklanması durumunda, elbette iade nakliye masraflarını ödeyeceğiz.

  • RaceChip'te iade süreci nedir?

    İadelerde, iade sevkiyat seçeneklerini incelemek için öncelikle müşteri hizmetlerimize danışın.

  • Memnun kalmazsam bir ürün iade edebilir miyim?

    Evet, siparişinizle ilgili 14 günlük deneme süreniz var.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişinizi iptal etmek için lütfen müşteri hizmetlerimize e-posta veya telefonla başvurun. Bu, derhal iptal edilmesini sağlayacaktır.

  • 14 günlük deneme süresi ne zaman başlıyor?

    Deneme süresi, siparişinizi aldığınızda başlar.

  • İademi yapmamdan ne kadar süre sonra geri ödeme alacağım?

    Geri ödeme için yasal süre, iade edilen ürünün alınmasından sonraki 30 gün. Bununla birlikte, genellikle bir hafta içinde geri ödemeleri işleme koyarız.

  • Yanlış ürünü sipariş ettim. Değiştirebilir miyim?

    Tabii ki. Deneme süresi içinde, yani siparişinizi aldıktan sonra 14 gün içinde lütfen müşteri hizmetlerimize başvurun.

  • Ürünüm kusursuz durumda değil. Nasıl değiştirebilirim?

    Böyle bir durumda, lütfen müşteri hizmetlerimize başvurun. Ürünü değiştirmenize yardımcı olacaklar.

    Alternatif olarak, ürünü siparişinizi verdikten sonra Racechip müşteri hesabınızı kullanarak da değiştirebilirsiniz.

İade ve değişimler hakkında hâlâ sorularınız mı var? BURADAN bir cevap bulun..