Unser Versand- und Lieferprozess ist auf Sie zugeschnitten

 

Nakliye ve teslimat sürecimiz ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmıştır

Kargolama ve teslimat genel bakışı

  • Teslimat ne kadar? Ücretsiz teslimat sunuyor musunuz?

    Avrupa genelinde ücretsiz teslimat hizmeti sunuyoruz. Avrupa dışına gönderilen paketler için 45 ₺'ya kadar ücret alıyoruz.

  • RaceChip ülkeme teslimat yapıyor mu? Mevcut ülkelerin listesini nerede bulabilirim?

    Ödeme sürecinin başında mevcut ülkelerin bir seçimini bulacaksınız. Neredeyse tüm ülkelere teslimat hizmeti sunuyoruz. Ülkeniz listelenmemişse, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin ve size yardımcı olmaya çalışalım. Herkesin RaceChip'ten performans iyileştirmesinin keyfini çıkarabileceğine inanıyoruz.

  • Yurt dışı gönderilerde gümrük vergileri hakkında bilmem gereken bir şey var mı?

    Bazı durumlarda, AB dışındaki ülkelerde teslimat sırasında gümrük vergilerinin ödenmesi gerekebilir. Bu ücretlerin miktarı ülkeden ülkeye değişir.

  • Siparişim kaybolması veya çalınması durumunda sigortalı mı?

    Paketlerimiz UPS ile 510₺’ya kadar sigortalıdır.

  • Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?

    Ödeme 15:00 GMT'ye kadar alınırsa siparişinizi aynı gün kargoya veririz. İngiltere'deki teslimatlar genellikle 1-3 iş günü sürer.

  • Siparişimi 24 saat içinde teslim alabilir miyim?

    Bu mümkündür. Ödeme saat 15:00 GMT'den önce yapılırsa siparişiniz aynı gün kargoya verilecektir.

  • Kargomu kim teslim edecek?

    Genellikle UPS ile paket gönderiyoruz. Ancak, sipariş süreci sırasında DHL ve UPS ile farklı teslimat yöntemleri arasında seçim yapabilirsiniz. En az bir gönderi yöntemi ücretsizdir.

  • Farklı kurye hizmetleri ve teslimat türleri arasında seçim yapabilir miyim?

    Evet, UPS ve DHL'den çeşitli teslimat seçenekleri mevcuttur.

  • Paketimin DHL Servis Noktasına teslim edilmesini sağlayabilir miyim?

    Evet. Siparişinize bir Servis Noktası girerseniz siparişinizi otomatik olarak DHL ile göndeririz.

  • Takip numaramı nerede bulabilirim?

    Paketinizi gönderdiğimizde otomatik olarak takip numarası içeren bir e-posta alacaksınız. Bu e-postayı almadıysanız, müşteri hizmetlerimizden takip numaranızı talep edebilirsiniz.

  • Paket durumumu nasıl kontrol edebilirim?

    İlgili kargo ortağının (UPS veya DHL) internet sitesine takip numaranızı girerek paketinizin durumunu takip edebilirsiniz.

  • Sipariş durumumu müşteri hesabımda görebilir miyim?

    Evet. Paketinizin sipariş durumunu görmek için lütfen web sitemizdeki müşteri portalına giriş yapın.

  • Kargom teslim edilmezse ne yapmalıyım?

    Bu durumda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Onlar kurye ortağıyla iletişime geçecek ve yeni bir sevkiyat ayarlayacaktır.

  • Birden fazla ürün sipariş edersem teslimat ne kadar sürer?

    Teslimat sipariş miktarından etkilenmez. Tüm ürünler stoklarımızda mevcuttur ve ödeme alındığında gönderebiliriz.

  • Birden fazla gönderi alırsam buna kim karar veriyor?

    Yalnızca sipariş ettiğiniz bir ürün şu anda stokta yoksa birden fazla gönderim öneriyoruz. Bu şekilde, stoklarımızda bulunan tüm ürünleri mümkün olan en kısa sürede aldığınızdan emin oluyoruz.

  • Birden fazla gönderim yapmamayı seçebilir miyim?

    Evet. Siparişinizle birlikte birden fazla sevkiyat kullanımını reddedebilirsiniz. Talebiniz üzerine siparişinizi tek bir sevkiyat olarak göndermekten mutluluk duyarız.

Gönderimle ilgili başka sorularınız mı var? Daha fazla cevap bulacaksınız BURADA
 

İade ve Değişim - Nasıl Çalışır

İade ve değişimlerle ilgili diğer sorular

  • İade veya değişimde iade kargo ücretini ödemem gerekiyor mu?

    RaceChip'inizde teknik bir sorun varsa ve iade edilmesi gerekiyorsa ve hata bizden kaynaklanıyorsa, kargo masraflarını biz karşılayacağız.

  • Bir ürünü iade edersem masrafları kim öder?

    Bu, ürünün iade edilme nedenine bağlıdır. İade, bizim hatamız olan ek kontrol ünitenizdeki teknik bir sorundan kaynaklanıyorsa, o zaman elbette iade nakliye masraflarını biz ödeyeceğiz.

  • RaceChip'te iade süreci nasıldır?

    İade için öncelikle iade gönderim seçeneklerini incelemek üzere müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.

  • Memnun kalmazsam ürünü iade edebilir miyim?

    Evet, siparişinizle birlikte 14 günlük deneme süreniz bulunmaktadır.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişinizi iptal etmek için lütfen e-posta veya telefon yoluyla müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. Bu, anında iptali sağlayacaktır.

    RaceChip'te müşteri hesabınız varsa siparişinizi müşteri portalı üzerinden iptal edebilirsiniz.

  • 14 günlük deneme süresi ne zaman başlıyor?

    Deneme süresi siparişinizi teslim aldığınız andan itibaren başlar.

  • İademi yaptıktan ne kadar süre sonra para iadesi alırım?

    İadeler için yasal son tarih, iade edilen ürünün alınmasından itibaren 14 gündür. Ancak, genellikle iadeleri bir hafta içinde işleme koyarız.

  • Yanlış ürün sipariş ettim. Değişim yapabilir miyim?

    Elbette. Lütfen siparişinizi aldıktan sonra 15 gün olan deneme süresi içerisinde müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.

  • Ürünüm mükemmel durumda değil. Nasıl değiştirebilirim?

    Eğer böyle bir durum olursa lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. Ürünü değiştirmenize yardımcı olacaklardır.

    Alternatif olarak, siparişinizi verdiğiniz sırada Racechip müşteri hesabınız varsa, ürünü bu hesabınız üzerinden de değiştirebilirsiniz.

İade ve değişimler hakkında hala sorularınız mı var? Bir cevap bulun BURADA.